top of page

Felanmälan

Anmälan görs i första hand per e-post till adressen info@akerlundsfastighet.se. Detta gäller alla frågor och eventuella felanmälningar som rör fastigheten. Även synpunkter och tips skall hanteras via denna e-postadress.

​

Anmälan kan även göras per telefon till Åkerlunds Fastighetsservice på telefon 08-390650. Telefontiden är helgfri måndag – torsdag kl 08.00 – 16.00 och helgfri fredag kl 08.00 – 15.00. Åkerlunds Fastighetsservice har lunchstängt alla dagar 12.00 – 13.00.

​

Vid akuta fel vid absoluta nödlägen, som inträffar utanför normala telefontider, kontakta “dygnet-runt-jour” på telefon 08-187000. Tänk på att akuta åtgärder utanför normala öppettider alltid är mer kostsamma och skall undvikas så långt det möjligt.

​

Exempel på akuta fel kan vara; läckage (tak, källare, ledningar), ytterdörrar i fastigheten som inte stänger etc.

​

Vid akuta fel på hissar, kontakta Kone på telefon 0771-500000.

​

Åkerlunds Fastighetsservice kan även hjälpa enskilda medlemmar med olika lägenhetsproblem, mot ersättning. Detta gäller exempelvis att byta packningar, rensa avlopp, smörja spanjoletter, byta och montera tätningslister m.m. Sådant du som medlem ansvarar för och förväntas utföra. Förfrågningar från enskilda medlemmar anmäls till adress och telefon.

Felanmälan: About
bottom of page